Extras-calendar_Detasare-in-interesul-invatamantului
Acord-detasare-in-interesul-invatamantului
2024-2025_Aviz-detașare_punctul 12 din cerere
Model-solicitare-detasare-in-interesul-invatamantului 2024-2025
Aviz-detașare_punctul 12 din cerere
Cerere proba practica proba orala
2024-2025_Adeverinta post_punctul 7 din cerere
Adeverință-calificative, vechime, sanctiuni(punctele 6,9,17 din cerere)
Declaratie privind postul ocupat in etapele anterioare _punctul 19 din cerere
Cerere luare în evidență detașare în alt județ
Extras-calendar_detasare-la-cerere
Cerere-detasare-la-cerere-prin-concurs-specific
Fisa_evaluare_conf_ Anexei 2, an 2024
2024-2025_Aviz-detașare_punctul 10 din cerere
Adeverință-calificative, vechime, sanctiuni(punctele 5,12,16 din cerere)
2024-2025_Adeverinta post_punctul 13 din cerere
Declaratie privind postul ocupat in etapele anterioare punctul 18 din cerere
Numărul 20 din 2024 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna ianuarie 2024, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.
Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.
O R D I N privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar
Cerere amanare clasa pregatitoare
Procedura operațională privind situațiile excepționale CP – 2024-2025
Procedura operațională privind înscrierea copiilor pe locurile disponibile, 2024-2025
O R D I N privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare și a Calendarului înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024—2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare Plan de scolarizare preșcolar
Acte necesare pentru înscriere la creșă, grădiniță sau la serviciul de educație timpurie complementar:
a) copie de pe certificatul de naștere al copilului;
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/reprezentantului legal;
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire a copilului, pentru tipul de program prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar;
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere.
La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar, următoarele documente:
a) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
b) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de
familie al copilului înainte de a începe frecventarea unității.
Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțită de documente justificative.
Cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de Calendarul înscrierii copiilor. În cazul înscrierii la creșă sau grădiniță părintele are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe proprie răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către părinte. Validarea cererii-tip tipărite poate fi realizată doar prin semnătură la sediul unității de învățământ.
NOTĂ:
Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ
NOTĂ:
Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ
În temeiul Hotărârii Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, Nr. 16 din 04.03.2024, vacanța școlară din luna februarie 2025 este stabilită, pentru unitățile de învățământ din județul Constanța, în perioada 24.02.2025-28.02.2025.
Stimate colege,
Stimați colegi,
Cu ocazia ZILEI NAȚIONALE A MESERIILOR, sărbătorită în data de 11 martie, vă invităm să vizionați, alături de elevii dumneavoastră din clasele gimnaziale, GHIDUL DE ORIENTARE ÎN CARIERĂ, în care sunt prezentate meseriile ce vor fi școlarizate în anul școlar 2024-2025 în învățământul profesional constănțean.
Vizionarea se va realiza începând cu ziua de luni, 11 martie 2024, și până vineri, 15 martie 2024, de către toate clasele gimnaziale, la orele de Educație tehnologică și aplicații practice.
Monitorizarea activităților se va face de către membrii Consiliului Consultativ al ÎPT. În timpul monitorizării se vor întocmi procese verbale ce vor fi aduse ulterior la Inspectoratul Școlar Județean Constanța.
Vă mulțumim!
Inspectoratul Școlar Județean Constanța a obținut Acreditarea Erasmus+ nr. 2022-RO01-KA120-SCH-000108334, în baza căruia se vor derula în perioada 2023 – 2027 mobilitățile în domeniul Educație Școlară, așa cum au fost ele enunțate în aplicație și în strategiile instituționale.
Anunț de selecție pentru a deveni membru în cadrul consorțiului Erasmus+