Ordinul ministrului Educației Naționale nr. 3.247/14.02.2017 pentru aprobarea Calendarului și a Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2017-2018
Conform Calendarului aprobat prin OMENCS nr. 5784/2016, în ședința din 2 februarie 2017, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța a validat rezultatul evaluării portofoliilor depuse în perioada 17-25 ianuarie 2017.
Rezultat validat Experti seria 11
Eventualele contestații se depun în perioada 6-10 februarie 2017, între orele 9.00 – 12.00, la Registratura ISJ Constanța.
Calendarul concursului
Condiții de înscriere la concurs
Program de primire portofolii
Notă: Având în vedere HG nr. 28/18.01.2017 prin care ziua de 23.01.2017 este zi liberă pentru salariații din sectorul public, programul se modifică astfel:
Documente utile în sprijinul candidaților
Metodologie de concurs
Instrucțiuni de folosire a aplicației informatice
Înscrieri online
Locul unde vor fi afişate listele cu candidaţii declaraţi admişi în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie online
Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit în data de 10.01.2017, a hotărât suspendarea cursurilor din toate unitățile de învățământ preuniversitar din județul Constanța pentru zilele de miercuri – 11.01.2017, joi – 12.01.2017 și vineri – 13.01.2017.
Decizia a fost luată ținându-se cont de condițiile meteorologice nefavorabile, de necesitatea asigurării condiţiilor proprii desfăşurării orelor de curs, precum și a siguranței persoanelor implicate în procesul instructiv-educativ.
Suspendarea cursurilor este urmată de măsuri privind parcurgerea integrală a programei şcolare până la sfârşitul semestrului, respectiv al anului şcolar, stabilite de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ şi comunicate Inspectoratului Școlar Județean Constanța.
Inspector Școlar General,
Prof. Zoia Gabriela Bucovală
Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, întrunit în regim de urgență sâmbătă, 7 ianuarie 2017, a hotărât suspendarea cursurilor din toate unitățile de învățământ preuniversitar din județul Constanța pentru luni, 9 ianuarie, și marți, 10 ianuarie 2017.
Decizia a fost luată ținându-se cont de condițiile meteorologice nefavorabile, de necesitatea asigurării condiţiilor proprii desfăşurării orelor de curs, precum și a siguranței persoanelor implicate în procesul instructiv-educativ.
Suspendarea cursurilor este urmată de măsuri privind parcurgerea integrală a programei şcolare până la sfârşitul semestrului, respectiv al anului şcolar, stabilite de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ şi comunicate Inspectoratului Școlar Județean Constanța.
Inspector Școlar General,
Prof. Zoia Gabriela Bucovală
Comisia județeană de mobilitate organizează sâmbătă, 17 decembrie 2016, începând cu ora 9.00, la Liceul Teoretic ”Ovidius” Constanța, ședința publică de repartizare a cadrelor didactice angajate pe perioadă determinată afectate de revenirea la catedrele rezervate a foștilor directori/directori adjuncți cărora le încetează detașarea în interesul învățământului în funcții de conducere.
În urma publicării rezultatelor finale, stabilite după soluționarea contestațiilor și exprimarea opțiunilor candidaților promovați pe mai multe funcții, la nivelul județului Constanța vor fi ocupate 129 de funcţii vacante de director (100) şi director adjunct (29) în unităţile de învăţământ preuniversitar.
Astfel, dintre cele 100 de posturi de director ocupate prin concurs, 82 de posturi vor fi ocupate de cadre didactice care anterior concursului au deținut această poziție în aceeași unitate școlară, în timp ce 1 post revine unui profesor care anterior a deținut funcția de director în altă unitate de învățământ. Alte 6 posturi vor reveni unor cadre didactice care au ocupat anterior funcția de director adjunct în aceeași școală, iar 8 posturi vor fi ocupate de profesori din aceeași școală care nu au mai ocupat funcții de director/director adjunct. Doar 3 posturi revin unor cadre didactice fără funcții de conducere în prealabil, dar provin din altă școală.
În ceea ce privește cele 29 de posturi de director adjunct ocupate prin concurs, 2 posturi vor reveni unor profesori care anterior concursului au deținut funcția de director în aceeași școală, în timp ce 21 de posturi vor reveni unor profesori care anterior concursului au ocupat funcția de director adjunct în aceeași școală, iar 1 post va reveni unei persoane care a ocupat funcția de director adjunct în altă școală. De asemenea, 5 posturi vor fi ocupate de cadre didactice din aceeași școală, care nu au ocupat anterior funcții de conducere.
Conform calendarului aprobat, vineri, 16 decembrie 2016, rezultatele finale vor fi validate de Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, iar cei 129 de candidați promovați vor fi numiţi în funcţie pentru o perioadă de 4 ani, prin decizie a inspectorului școlar general, începând cu luni, 9 ianuarie 2017.
În data de 21 decembrie, Inspectoratul Școlar Județean Constanța va emite deciziile de încetare a detașării în interesul învățământului începând cu data de 9 ianuarie 2017 pentru directorii în funcție la acest moment,. În paralel, vor fi emise și deciziile de numire pentru funcțiile de director/director adjunct, începând cu data de 9 ianuarie 2017, pentru candidații care au promovat concursul. Totodată, vor fi aprobate deciziile de numire prin detașare în interesul învățământului până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârșitul anului școlar 2016-2017, pentru cele 145 de funcții rămase vacante după validarea rezultatelor finale (92 de posturi vacante pentru funcția de director și 53 – pentru funcția de director adjunct)
Sâmbătă, 17 decembrie 2016, la Liceul Teoretic ”Ovidius” Constanța va fi organizată ședința publică pentru repartizarea celor 41 de cadre didactice afectate de revenirea foștilor directori/directori adjuncți la catedrele rezervate în urma încetării detașării în interesul învățământului și a orelor rezervate apărute ca urmare a numirii în funcție a noilor directori/directori adjuncți.