1. ANUNȚ CONCURS DIRECTORI IANUARIE – APRILIE 2022
2. LISTĂ FUNCTII VACANTE CT_CONCURS DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCȚI
3. LISTA DOCUMENTELOR NECESARE ÎNSCRIERII (art 8)
4. CALENDAR CONCURS DIRECTORI (anexa 5)
5. BIBLIOGRAFIE CONCURS DIRECTORI (ANEXA 8)
6d. PROCEDURĂ ÎNSCRIERE IANUARIE 2022
b. FIŞĂ POST DIRECTOR GIMNAZIU
c. FIŞĂ POST DIRECTOR ADJUNCT GIMNAZIU
e. FIŞĂ POST DIRECTOR ADJUNCT LICEU
g. FIȘĂ POST DIRECTOR ADJUNCT PALATUL COPIILOR
i. FIȘĂ POST DIRECTOR ADJUNCT CSS
REZULTATELE EVALUĂRII DOSARELOR DE ÎNSCRIERE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN JUDEȚUL CONSTANȚA SESIUNEA IANUARIE- APRILIE 2022
Lista candidati declarati admisi (cu dosare validate)
Lista candidati declarati respinsi (cu dosare invalidate)
Informații suplimentare pot fi obținute accesând linkul disponibil la adresa:
https://www.edu.ro/informatii_metodologie_concurs_directori
Adresa de e-mail prin care se poate comunica cu Comisia Județeană de Organizare a Concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct Constanța:
concursdirectori.2022@gmail.com
04.02.2022 – Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor
ANUNȚ
Joi, 17.02.2022, ora 10.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ANUNȚ
În conformitate cu art. 33 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu completatările și modificările ulterioare:
(4) În contextul stării de alertă, candidații ale căror dosare de înscriere au fost validate în baza prevederilor art. 9 alin. (3) și (4), aflați în carantină sau izolare la data organizării probei scrise, pot susține această probă scrisă la data prevăzută în calendar, cu condiția prezentării unui buletin de analize care atestă rezultatul pozitiv al analizei RT-PCR sau a unui raport medical sau a unei decizii de carantinare eliberate de DSP, care atestă plasarea în izolare/carantină pentru o perioadă care include data primei probe scrise.
(5) Candidații care se află în situația prevăzută la alin. (4) transmit comisiei județene de organizare a concursului, în scris sau prin poștă electronică, o declarație pe propria răspundere, urmând ca documentele doveditoare să fie transmise cu cel puțin 2 zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise pentru acești candidați.
(6) Necomunicarea până la data prevăzută la alin. (5) a documentelor doveditoare atrage pierderea dreptului de a participa la proba scrisă.
Depunerea de către candidații aflați în carantină sau izolare a documentelor prevăzute la art. 33 alin. (4) din metodologie sau a declarației pe propria răspundere se va face în data de 17 februarie 2022, la adresa de e-mail concursdirectori.2022@gmail.com, conform Calendarului concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022, anexă la metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR
Notele obținute la proba scrisă susținută, în data de 18 februarie 2022, în cadrul Concursului pentru ocuparea funcției de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.
Modalitatea de depunere a contestațiilor:
sau
În contestaţie, conform cererii tip, candidatul va preciza următoarele informaţii:
În cazul depunerii online a contestaţiei, cererea tip este semnată de către candidat și se trimite scanat însoţită de o copie a actului de identitate.
Rezultatele stabilite de comisiile de soluționare a contestațiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contencios administrativ competentă.
Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.
NOTĂ: Toate contestațiile depuse/transmise până la expirarea termenului se vor înregistra. Contestațiile depuse după expirarea termenului limită vor fi considerate întârziate și nu vor fi luate în considerare.
Rezultate candidați
Rezultate înregistrate – proba scrisa concurs directori 18 februarie 2022
Rezultate finale după contestații inregistrate la proba scrisa concurs directori 2022
Reazulate finale dupa contestatii urmare adresei MEd 43_SI_23.02.2022
ANUNȚ
Joi, 3.03.2022, ora 11.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă pentru candidații care la data de 18 februarie 2022 se aflau în carantină sau izolare, probă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
Procedura interviu sesiunea 2022
Anunț privind depunerea contestațiilor la proba de interviu
Rezultate_proba de inteviu_16.03_ora 20.24
Rezultate proba de interviu 17.03.2022 ora: 21
Rezultate_proba de interviu_18.03.2022, ora 18.42
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI PENTRU MAI MULTE FUNCȚII/UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în data de 30.03.2022, conform anexei 5 din O.M.E. 3026/222 (Anexa nr.8 la metodologie).
Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța miercuri, 30.03.2022, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot miercuri, 30.03.2022, până la ora 16:00.
Rezultate in urma contestatiilor concurs directori
Rezultate finale după contestații concurs directori 2022