Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Comunicate de presă

Vizita ministrului Educației, Cercetării, Tineretului şi Sportului, prof. univ. dr. Ecaterina Andronescu

Tags | , , ,

Sâmbătă, 27 octombrie a.c., ministrul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, prof. univ. dr. Ecaterina Andronescu,   a participat la şedinţa tehnică a directorilor de unităţi de învăţământ preuniversitar din judeţul Constanţa  condusă de inspectorul şcolar general, prof. dr. Răducu Popescu.

Alături de inspectorii şcolari generali adjuncţi, prof. Adriana Cristina Oprea, prof. Mircea Vrană şi directorul Casei Corpului Didactic, prof. Sorina Plopeanu,  la întâlnirea de lucru au mai fost prezenţi  inspectorii şcolari din cadrul Inspectoratului Şcolar Judeţean Constanţa, senatorul Nicolae Moga şi deputatul  Gheorghe Dragomir.
{gallery}vizita_ministru{/gallery}
Cu acest prilej, doamna ministru a mulţumit pentru prezenţă şi pentru deschidere către  dialog atât cadrelor didactice, cât şi reprezentanţilor mass-mediei  locale şi naţionale. Totodată, şi-a expus dorinţa de credibilizare a învăţământului, prezentând câteva dintre priorităţile domniei sale, în calitate de ministru al Educaţiei:  clasa pregătitoare, bacalaureatul profesional, bacalaureatul diferenţiat, păstrarea clasei a IX-a la liceu, descentralizarea  în educaţie, pilotarea unui proiect de informatizare. De asemenea, problema degrevării de ore a directorilor de  grădiniţe cu program prelungit  şi dorinţa de debirocratizare au fost  alte aspecte importante aduse în discuţie de  doamna ministru.

În cadrul conferinţei de presă,  doamna ministru a declarat: „Problemele cu care se confruntă directorii de unităţi şcolare ţin fie de modificarea legii, fie de schimbarea altor acte normative, cum ar fi, cele de natura unei hotărâri de Guvern sau a unui ordin de ministru. Sunt mulţumită de modul în care a decurs acest dialog. Aş fi dorit să vorbească şi mai mulţi profesori decât au vorbit pentru că ar fi completat într-o anumită măsură spectrul problemelor pe care şcoala românească le are”.

Submit a Comment