Detaşarea personalului didactic de predare titular se realizează ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Posturile didactice/catedrele rămase vacante/rezervate după derularea etapelor de mobilitate anterioare, precum și cele care devin rezervate în cadrul etapei de detașare în interesul învățământului, se ocupă de cadrele didactice titulare în învăţământul preuniversitar prevăzute la art. 5 alin. (1)-(4) din Metodologie, cu respectarea prevederilor art. 5 alin. (5) din
Metodologie, prin detașare în interesul învățământului.
Detaşarea în interesul învăţământului a personalului didactic de predare titular în învăţământul preuniversitar se realizează în baza cererii scrise formulate de unitatea de învăţământ primitoare, pe un post didactic/o catedră vacant(ă)/rezervat(ă) existent(ă) sau care se poate vacanta ulterior la unitatea de învăţământ primitoare până la data de 17 august 2022, cu acordul scris al persoanelor solicitate, conform anexei nr. 14 din Metodologie, cu avizul consiliului/ consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care cadrul didactic este titular.
Personalul didactic de predare titular în învăţământul preuniversitar solicitat pentru detaşare depune un acord la unitatea de învăţământ primitoare, însoţit de actele certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii de învăţământ în care cadrul didactic solicitat pentru detaşare şi-a desfăşurat activitatea, însoțit de o copie a documentului de
numire/transfer/repartizare pe post/catedră şi de avizul consiliului/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care cadrul didactic este titular.
Profesorii din centre și cabinete de asistență psihopedagogică/profesorii logopezi din cabinetele interşcolare se adresează CJRAE în cadrul căruia este normat postul didactic respectiv.
Cadrele didactice titulare în învăţământul preuniversitar, solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate care necesită atestate/avize suplimentare, trebuie să posede atestatele/avizele necesare, la data depunerii acordului pentru detaşare în interesul învăţământului la inspectoratul şcolar şi la unitatea de
învăţământ primitoare, conform Calendarului.
Cadrele didactice titulare în învăţământul preuniversitar, solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate care necesită probă practică/orală, trebuie să promoveze aceste probe conform prevederilor art. 4 alin.(4)-(6) şi alin. (8) din Metodologie.
Detaşarea în interesul învăţământului pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate se dispune prin decizie a inspectorului şcolar general, după aprobarea în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ primitoare/ CJRAE, cu avizul consiliului/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care cadrul didactic este titular.
Detaşarea în interesul învăţământului pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate se poate realiza pentru o perioadă de cel mult 5 (cinci) ani şcolari consecutivi.
Informatii cu privire la detasarea in interesul invatamantului
Detaşarea personalului didactic de predare titular se realizează ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
LEGISLAȚIE
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR
DOCUMENTE CANDIDAȚI
Notă:
În situații excepționale, dosarele se pot transmite și în sistem online la adresa de e-mai: titularizare.ct@isjcta.ro
Nu se vor accepta dosarele incomplete. Respectați ierarhizarea documentelor din cererea de înscriere.
Lista posturilor didactice declarate vacante/rezervate actualizată în 06.05.2022
Validarea dosarelor pentru înscriere la concursul național de ocupare a posturilor/catedrelor vacante va avea loc în perioada 18-20.05.2022 la Inspectoratul școlar Județean Constanța, în sala de ședințe după următorul program:
Miercuri, 18.05.2022 – 10.00-16.00 educatoare, matematică, limba engleză
Joi, 19.05.2022 – 9.00 – 16.00 învățători, limba și literatura română, educație fizică și sport
Vineri, 20.05.2022 – 9.00 – 15.00 restul disciplinelor
Programare inspecții limba germană
Programare inspecţii consiliere psihopedagogică
Programare inspecţii Ed Muzicală
Programare inspecții LIMBA ENGLEZA
Programare inspectii LIMBA FRANCEZĂ
Programare inspecţii LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ
Programare inspecții MATEMATICĂ
Programare inspecţii PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ
Programare inspecţii TEHNOLOGII
Programare inspecţii RELIGIE ORTODOXA
Programare probe Ed Muzicală Specializată
Programare probe orale LIMBA GERMANĂ
Programare probe practice COREGRAFIE
Programare probe practice INFORMATICA SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Programare probe practice TEHNOLOGII
Programare inspecție clasă EDUCAȚIE SOCIALĂ
Programare inspecţie specială ECONOMIE
Programare proba practică EDUCAȚIE SOCIALĂ
Programare inspecţii turcă și rromani
În perioada 6-8 iulie 2022 se face validarea înscrierii la concurs pentru absolvenții promoției 2022 precum şi pentru absolvenţii 2022 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/ departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic. În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2022 (absolvenți ai studiilor medii/postliceale/universitare de licență/universitare de masterat/ ai departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în data de 13 iulie 2022, până la ora 8.00, la Centrul de concurs la care au fost arondați pentru susținerea probei scrise. Absolvenţii promoţiei 2022 pot participa la proba scrisă în cadrul Concursului naţional pentru ocuparea posturilor didactice/ catedrelor declarate vacante/ rezervate, numai după prezentarea Adeverinţei de absolvire a studiilor/ programului de pregătire psihopedagogică.
Validarea prin semnătură a înscrierilor constă în verificarea fişelor personale, de către candidați sau de către împuterniciți ai acestora prin procură notarială în original. Nevalidarea de către candidat sau de către un împuternicit al acestuia, desemnat prin procură notarială în original, a datelor personale înscrise în sistemul informatic, atrage după sine anularea înscrierii candidatului la concurs.
Validarea se face la INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN CONSTANȚA, după următorul program:
MIERCURI, 6 iulie 2022: 9-12
JOI, 7 IULIE 2022: 9-11
VINERI, 8 IULIE 2022: 9-11
REZULTATE CONCURS 2022
Metodologie_gradatie_merit _2022
Numărul gradațiilor de merit pe funcții_discipline
Procedura concurs gradatie de merit personal didactic 2022
Anexa 20 Fisa de (auto)evaluare cadre didactice profesori consilieri gradatie merit 2022
Anexa 15 Fisa de (auto)evaluare personal de conducere palate si cluburi elevi gradatie merit 2022
Anexa 16 Fisa de (auto)evaluare cadre didactice invatamant prescolar gradatie merit 2022
Anexa 17 Fisa de (auto)evaluare cadre didactice invatamant primar gradatie merit 2022
Procedura concurs gradatie de merit personal didactic auxiliar_ 2022
Anexa 20 Fișa de (auto)evaluare secretar
Anexa 21 Fișa de (auto)evaluare auditor public intern
Anexa 11 Fișa de (auto)evaluare administrator financiar contabil
Anexa 12 Fișa de (auto)evaluare administrator patrimoniu
Anexa 13 Fișa de (auto)evaluare asistent social
Anexa 14 Fișa de (auto)evaluare bibliotecardocumentarist
Anexa 15 Fișa de (auto)evaluare consilier juridic IȘJ
Anexa 16 Fișa de (auto)evaluare consilier_expert IȘJ
Anexa 17 Fișa de (auto)evaluare informatician
Anexa 18 Fișa de (auto)evaluare laborant
Anexa 19 Fișa de (auto)evaluare mediator școlar
Stimate domn, Stimată doamnă, Universitatea „Ovidius” din Constanţa, prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic şi Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei organizează în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa sâmbătă, 7 mai 2022, a II-a ediţie a Simpozionului „Tendinţe şi provocări în didactica specialității. Coordonate ale schimbării”. Simpozionul îşi propune să creeze cadrul întâlnirii şi al dialogului real dintre teoreticieni, practicieni şi factori de decizie pentru conturarea direcțiilor concrete de acţiune privind integrarea tehnologiilor în sistemul educaţional românesc cu accent pe modificările curriculare şi formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice în raport cu noile schimbări. În cadrul Simpozionului, vor fi organizate dezbateri în plen pe tema mentoratului şi a practicii pedagogice în contextul digitalizării, la care îşi vor aduce contribuţia reprezentanții instituțiilor cu expertiză în domeniul curricular, şi ateliere de lucru pe domenii curriculare: • Didactici aplicate în aria curriculară Limbă şi comunicare • Didactici aplicate în aria curriculară Matematică şi Ştiinţe • Didactici aplicate în aria curriculară Om şi societate • Didactici aplicate în aria curriculară Arte • Didactici aplicate în aria curriculară Tehnologii • Didactici aplicate în aria curriculară Educaţie fizică şi sport • Didactici aplicate în aria curriculară Consiliere şi Orientare • Didactici aplicate în Învăţământ preşcolar • Didactici aplicate în Învățământ primar Deschiderea oficială a simpozionului va avea loc sâmbătă, 7 mai 2022, pe Platforma de învăţare Teams începând cu ora 9.30. Pentru mai multe detalii accesati pagina: https://sites.google. Participarea la Simpozion se face prin completarea Formularului de participare. |
|
Formular participare STPDS 2022 | |
|
Anunt concurs ISJ CTA posturi vacante – publicat în Monitorul Oficial, partea a III-a, nr. 365/18.04.2022
În perioada 4 aprilie – 13 mai se desfăşoară etapa de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2022-2023, pentru cadrele didactice care au dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ sau care promovează examenul naţional de definitivare în învăţământ sesiunea 2022, care au obţinut nota sau media de repartizare minimum 7 (şapte) la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar,
Referitor la continuitatea la suplinire conform art. 87 din Metodologie
Conform prevederilor Pct. 15) din Calendar, soluţionarea cererilor de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2022-2023, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza notei/mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2021 şi/sau 2020, respectiv 2021, 2020, 2019, 2018 pentru învăţători/ institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 87 din Metodologie se face conform calendarului.
2022_Cerere_continuitate_Art-63_Art-87
2022_Cerere_emitere_ACORD_CA_UNITATE
2022_INSTIINTARE_ISJ_COS_MIN7_MINDEF
ADEVERINTA_STATUT_POST_COS_MIN7_MINDEF_2022