Nume: Răgușilă
Prenume: Monica
Locul și data nașterii: Constanța, 04.04.1978
Funcția în ISJ: Inspector școlar pentru managementul resurselor umane
Studii universitare/doctorat: Universitatea ”Ovidius” Constanța, Facultatea de matematică și informatică
1. ANUNȚ CONCURS DIRECTORI IANUARIE – APRILIE 2022
2. LISTĂ FUNCTII VACANTE CT_CONCURS DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCȚI
3. LISTA DOCUMENTELOR NECESARE ÎNSCRIERII (art 8)
4. CALENDAR CONCURS DIRECTORI (anexa 5)
5. BIBLIOGRAFIE CONCURS DIRECTORI (ANEXA 8)
6d. PROCEDURĂ ÎNSCRIERE IANUARIE 2022
b. FIŞĂ POST DIRECTOR GIMNAZIU
c. FIŞĂ POST DIRECTOR ADJUNCT GIMNAZIU
e. FIŞĂ POST DIRECTOR ADJUNCT LICEU
g. FIȘĂ POST DIRECTOR ADJUNCT PALATUL COPIILOR
i. FIȘĂ POST DIRECTOR ADJUNCT CSS
REZULTATELE EVALUĂRII DOSARELOR DE ÎNSCRIERE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN JUDEȚUL CONSTANȚA SESIUNEA IANUARIE- APRILIE 2022
Lista candidati declarati admisi (cu dosare validate)
Lista candidati declarati respinsi (cu dosare invalidate)
Informații suplimentare pot fi obținute accesând linkul disponibil la adresa:
https://www.edu.ro/informatii_metodologie_concurs_directori
Adresa de e-mail prin care se poate comunica cu Comisia Județeană de Organizare a Concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct Constanța:
concursdirectori.2022@gmail.com
04.02.2022 – Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor
ANUNȚ
Joi, 17.02.2022, ora 10.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ANUNȚ
În conformitate cu art. 33 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu completatările și modificările ulterioare:
(4) În contextul stării de alertă, candidații ale căror dosare de înscriere au fost validate în baza prevederilor art. 9 alin. (3) și (4), aflați în carantină sau izolare la data organizării probei scrise, pot susține această probă scrisă la data prevăzută în calendar, cu condiția prezentării unui buletin de analize care atestă rezultatul pozitiv al analizei RT-PCR sau a unui raport medical sau a unei decizii de carantinare eliberate de DSP, care atestă plasarea în izolare/carantină pentru o perioadă care include data primei probe scrise.
(5) Candidații care se află în situația prevăzută la alin. (4) transmit comisiei județene de organizare a concursului, în scris sau prin poștă electronică, o declarație pe propria răspundere, urmând ca documentele doveditoare să fie transmise cu cel puțin 2 zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise pentru acești candidați.
(6) Necomunicarea până la data prevăzută la alin. (5) a documentelor doveditoare atrage pierderea dreptului de a participa la proba scrisă.
Depunerea de către candidații aflați în carantină sau izolare a documentelor prevăzute la art. 33 alin. (4) din metodologie sau a declarației pe propria răspundere se va face în data de 17 februarie 2022, la adresa de e-mail concursdirectori.2022@gmail.com, conform Calendarului concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022, anexă la metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR
Notele obținute la proba scrisă susținută, în data de 18 februarie 2022, în cadrul Concursului pentru ocuparea funcției de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.
Modalitatea de depunere a contestațiilor:
sau
În contestaţie, conform cererii tip, candidatul va preciza următoarele informaţii:
În cazul depunerii online a contestaţiei, cererea tip este semnată de către candidat și se trimite scanat însoţită de o copie a actului de identitate.
Rezultatele stabilite de comisiile de soluționare a contestațiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contencios administrativ competentă.
Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.
NOTĂ: Toate contestațiile depuse/transmise până la expirarea termenului se vor înregistra. Contestațiile depuse după expirarea termenului limită vor fi considerate întârziate și nu vor fi luate în considerare.
Rezultate candidați
Rezultate înregistrate – proba scrisa concurs directori 18 februarie 2022
Rezultate finale după contestații inregistrate la proba scrisa concurs directori 2022
Reazulate finale dupa contestatii urmare adresei MEd 43_SI_23.02.2022
ANUNȚ
Joi, 3.03.2022, ora 11.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă pentru candidații care la data de 18 februarie 2022 se aflau în carantină sau izolare, probă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
Procedura interviu sesiunea 2022
Anunț privind depunerea contestațiilor la proba de interviu
Rezultate_proba de inteviu_16.03_ora 20.24
Rezultate proba de interviu 17.03.2022 ora: 21
Rezultate_proba de interviu_18.03.2022, ora 18.42
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI PENTRU MAI MULTE FUNCȚII/UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în data de 30.03.2022, conform anexei 5 din O.M.E. 3026/222 (Anexa nr.8 la metodologie).
Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța miercuri, 30.03.2022, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot miercuri, 30.03.2022, până la ora 16:00.
Rezultate in urma contestatiilor concurs directori
Rezultate finale după contestații concurs directori 2022
ANUNȚ
Joi, 17.02.2022, ora 10.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ANUNȚ
În conformitate cu art. 33 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu completatările și modificările ulterioare:
(4) În contextul stării de alertă, candidații ale căror dosare de înscriere au fost validate în baza prevederilor art. 9 alin. (3) și (4), aflați în carantină sau izolare la data organizării probei scrise, pot susține această probă scrisă la data prevăzută în calendar, cu condiția prezentării unui buletin de analize care atestă rezultatul pozitiv al analizei RT-PCR sau a unui raport medical sau a unei decizii de carantinare eliberate de DSP, care atestă plasarea în izolare/carantină pentru o perioadă care include data primei probe scrise.
(5) Candidații care se află în situația prevăzută la alin. (4) transmit comisiei județene de organizare a concursului, în scris sau prin poștă electronică, o declarație pe propria răspundere, urmând ca documentele doveditoare să fie transmise cu cel puțin 2 zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise pentru acești candidați.
(6) Necomunicarea până la data prevăzută la alin. (5) a documentelor doveditoare atrage pierderea dreptului de a participa la proba scrisă.
Depunerea de către candidații aflați în carantină sau izolare a documentelor prevăzute la art. 33 alin. (4) din metodologie sau a declarației pe propria răspundere se va face în data de 17 februarie 2022, la adresa de e-mail concursdirectori.2022@gmail.com, conform Calendarului concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022, anexă la metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR
Notele obținute la proba scrisă susținută, în data de 18 februarie 2022, în cadrul Concursului pentru ocuparea funcției de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.
Modalitatea de depunere a contestațiilor:
sau
În contestaţie, conform cererii tip, candidatul va preciza următoarele informaţii:
În cazul depunerii online a contestaţiei, cererea tip este semnată de către candidat și se trimite scanat însoţită de o copie a actului de identitate.
Rezultatele stabilite de comisiile de soluționare a contestațiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contencios administrativ competentă.
Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.
NOTĂ: Toate contestațiile depuse/transmise până la expirarea termenului se vor înregistra. Contestațiile depuse după expirarea termenului limită vor fi considerate întârziate și nu vor fi luate în considerare.
Rezultate candidați
Rezultate înregistrate – proba scrisă concurs directori 18 februarie 2022
Rezultate finale după contestații inregistrate la proba scrisa concurs directori 2022
Reazulate finale dupa contestatii urmare adresei MEd 43_SI_23.02.2022
ANUNȚ
Joi, 3.03.2022, ora 11.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă pentru candidații care la data de 18 februarie 2022 se aflau în carantină sau izolare, probă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.
Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.
Comisia județeană de organizare a concursului
Procedura interviu sesiunea 2022
Anunț privind depunerea contestațiilor la proba de interviu
Rezultate_proba de inteviu_16.03_ora 20.24
Rezultate proba de interviu 17.03.2022 ora: 21
Rezultate proba de interviu 18.03.2022 ora: 18.42
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI PENTRU MAI MULTE FUNCȚII/UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în data de 30.03.2022, conform anexei 5 din O.M.E. 3026/222 (Anexa nr.8 la metodologie).
Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța miercuri, 30.03.2022, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot miercuri, 30.03.2022, până la ora 16:00.
Rezultate in urma contestatiilor concurs directori
Rezultate finale după contestații concurs directori 2022
Numărul 10 din 2022 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna ianuarie, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.
Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.
https://www.ccdconstanta.ro/download/Dynamis-ISJ-februarie-2022.pdf
26.01.2022
EVALUARE NAȚIONALĂ
CT_Barem_simulare_EN_ianuarie 2022_lb. rom_ var.1
CT_Subiect_simulare EN_ianuarie 2022_lb. română_var.1
BACALAUREAT
CT_Varianta_1_Barem_E_a_romana_real_tehn_simulare județeană_ianuarie 2022
CT_Varianta_1_Barem_E_a_romana_uman_simulare județeană_ianuarie 2022
CT_Varianta_1_Subiect_E_a_romana_real_tehn_simulare județeană_ianuarie 2022
CT_Varianta_1_Subiect_E_a_romana_uman_simulare județeană_ianuarie 2022
27.01.2022
EVALUARE NAȚIONALĂ
CT_ENVIII_bar 1_Simulare judeteana_matematică
CT_ENVIII_var 1_Simulare judeteana_matematică
BACALAUREAT
CT_E_c_matematică_M_st-nat_bar 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_tehn_bar 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_tehn_var 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_mate-info_bar 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_mate-info_var 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_pedagogic_bar 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_pedagogic_var 1_simulare
CT_E_c_matematică_M_st_nat_var 1_simulare
CT_Varianta_1_Subiect_E_c_IST_simularejudeteana_ian_2022
CT_Varianta_1_Barem_E_c_IST_simularejudeteana_ian 2022
28.01.2022
BACALAUREAT
CT_SUBIECT VARIANTA 1 BAC XI-XII_Anatomie si fiziologia omului
CT_BAREM VARIANTA 1 BAC XI-XII_Anatomie si fiziologia omului
CT_SUBIECT_VAR.1_BIO VEGETALĂ ȘI ANIMALĂ
CT_BAREM_VAR.1_BIO VEGETALĂ ȘI ANIMALĂ
CT_Varianta_1_Subiect_E_d_informatica_MI_simularejudeteana_ian2022
CT_Varianta_1_Barem_E_d_informatica_MI_simularejudeteana_ian2022
CT_Varianta_1_Subiect_E_d_Informatica_SN_simularejudeteana_ian2022
CT_Varianta_1_Barem_E_d_informatica_SN_simularejudeteana_ian2022
CT_V1_Geografie_Simulare_Subiect_BAC_ianuarie 2022
CT_V1_Geografie Simulare_Barem_BAC_ianuarie 2022
CT_E_d_fizica_tehnologic_subiect_var01_ian ISJ
CT_E_d_fizica_tehnologic_barem_var01_ian ISJ
CT_E_d_fizica_teoretic_vocational_subiect_var01_ian ISJ
CT_E_d_fizica_teoretic_vocational_barem_var01_ian ISJ
CT_VAR 1_Subiect_CH ORGANICĂ_28.01.22
CT_VAR 1_Barem_CH ORGANICĂ_28.01.22
CT_VAR 1_ Subiect_CH ANORG_28.01.22
CT_VAR 1_Barem_CH ANORG_28.01.22
Stimați colegi,
Pentru ocuparea funcțiilor vacante de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, prin detașare în interesul învățământului, cadrele didactice care doresc și îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea educației nr. 1/2011, cu modificările și completările ulerioare, vor trimite pe adresa de email inspector.management@isjcta.ro sau vor depune la registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța, în perioada 17-21.12.2021, până la ora 15.30, următoarele documente:
1. Cerere-tip (anexa 1)
2. Acord de detașare în interesul învățământului (anexa 2)
3. Curriculum vitae – format Europass (fără să fie atașate documente justificative).
ANUNȚ
PRIVIND COMPLETAREA OPȚIUNILOR DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR PROMOVAȚI LA MAI MULTE FUNCȚII DIFERITE
În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații promovați pe mai multe funcții depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în termen de două zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor finale, respectiv în data de 13.12.2021, conform anexei 8 la metodologie.
Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța luni, 13.12.2021, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot luni, 13.12.2021, până la ora 16.00.
Rezultate finale proba de interviu
Informare si cerere functie director