Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Comunicate de presă

ANUNȚ CONCURS DIRECTORI

ANUNȚ

Joi, 17.02.2022, ora 10.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.

Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.

Comisia județeană de organizare a concursului

 

ANUNȚ

În conformitate cu art. 33 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu completatările și modificările ulterioare:

(4) În contextul stării de alertă, candidații ale căror dosare de înscriere au fost validate în baza prevederilor art. 9 alin. (3) și (4), aflați în carantină sau izolare la data organizării probei scrise, pot susține această probă scrisă la data prevăzută în calendar, cu condiția prezentării unui buletin de analize care atestă rezultatul pozitiv al analizei RT-PCR sau a unui raport medical sau a unei decizii de carantinare eliberate de DSP, care atestă plasarea în izolare/carantină pentru o perioadă care include data primei probe scrise.

(5) Candidații care se află în situația prevăzută la alin. (4) transmit comisiei județene de organizare a concursului, în scris sau prin poștă electronică, o declarație pe propria răspundere, urmând ca documentele doveditoare să fie transmise cu cel puțin 2 zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise pentru acești candidați.

(6) Necomunicarea până la data prevăzută la alin. (5) a documentelor doveditoare atrage pierderea dreptului de a participa la proba scrisă.

Depunerea de către candidații aflați în carantină sau izolare a documentelor prevăzute la art. 33 alin. (4) din metodologie sau a declarației pe propria răspundere se va face în data de 17 februarie 2022, la adresa de e-mail concursdirectori.2022@gmail.com, conform Calendarului concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022, anexă la metodologie.

Comisia județeană de organizare a concursului

ÎN ATENȚIA  CANDIDAȚILOR

Notele obținute la proba scrisă susținută, în data de 18 februarie 2022, în cadrul Concursului pentru ocuparea funcției de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.

 Modalitatea de depunere a contestațiilor:

  • Fizic, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Constanța – Sâmbătă 19.02.2022 în intervalul orar 9,00-13,00

sau

În contestaţie, conform cererii tip, candidatul va preciza următoarele informaţii:

  • numele, iniţiala tatălui, prenumele;
  • codul numeric personal;
  • nota contestată;
  • adresa de e-mail;
  • numărul de telefon.

În cazul depunerii online a contestaţiei, cererea tip este semnată de către candidat și se trimite scanat însoţită de o copie a actului de identitate.

   Rezultatele stabilite de comisiile de soluționare a contestațiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contencios administrativ competentă.

Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.

NOTĂ: Toate contestațiile depuse/transmise până la expirarea termenului se vor înregistra. Contestațiile depuse după expirarea termenului limită vor fi considerate întârziate și nu vor fi luate în considerare.

Model contestatie

Rezultate candidați

Rezultate înregistrate – proba scrisă concurs directori 18 februarie 2022

Rezultate finale după contestații inregistrate la proba scrisa concurs directori 2022

Reazulate finale dupa contestatii urmare adresei MEd 43_SI_23.02.2022

ANUNȚ

Joi, 3.03.2022, ora 11.00, va avea loc selecția prin tragere la sorți a supraveghetorilor pentru proba scrisă pentru candidații care la data de 18 februarie 2022 se aflau în carantină sau izolare, probă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie-aprilie 2022.

Activitatea se va desfășura atât on-line, cât și cu prezență fizică, în plenul comisiei de organizare, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6, alin. (1) din Metodologie.

Comisia județeană de organizare a concursului

Procedura interviu sesiunea 2022

LISTĂ CU SITUAŢII PROBLEMĂ

Listă rezultate 04.03.2022

 

  • În conformitate cu O.M.E. nr.4597 din 2021, cu completările și modificările ulterioare, privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar de stat, proba de interviu se va desfășura în perioada 16-25 martie 2022, în centrul de concurs – ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 3 ’CIPRIAN PORUMBESCU’ CONSTANŢA. Adresa centrului de concurs: Strada Ciprian Porumbesu nr. 3A Constanța.
  • Adresa nominalizare Centrul de examen pentru proba de interviu
  • Anexa nr.7 la Procedura 26075 din 28.02.2022
  • LISTA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNVERSITAR PENTRU CARE EXISTĂ OPŢIUNI DIN PARTEA CANDIDAȚILOR PARTICIPANŢI LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR OE DIRECTOR ŞI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT, sesiunea ianuarie-aprilie 2022. Lista unitatilor de invatamant pentru care exista optiuni.

Grafic interviu

Anunț privind depunerea contestațiilor la proba de interviu

Rezultate_proba de inteviu_16.03_ora 20.24

Rezultate proba de interviu 17.03.2022 ora: 21

Rezultate proba de interviu 18.03.2022 ora: 18.42

 

  • ANUNȚ PRIVIND COMPLETAREA OPȚIUNILOR DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI PENTRU MAI MULTE FUNCȚII/UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT

În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în data de 30.03.2022, conform anexei 5 din O.M.E. 3026/222 (Anexa nr.8 la metodologie).

Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța miercuri, 30.03.2022, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot miercuri, 30.03.2022, până la ora 16:00.

Rezultate in urma contestatiilor concurs directori

Rezultate finale după contestații concurs directori 2022

  •          Pentru ocuparea funcțiilor vacante de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, prin detașare în interesul învățământului, cadrele didactice care doresc și îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea educației nr. 1/2011, cu modificările și completările ulerioare, vor trimite,  în perioada 31.03.2022-4.04.2022, până la orele 11,30, pe adresa de email: inspector.management@isjcta.ro sau vor depune la registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța în zilele  de vineri 1.04.2022 ( în intervalul  orar 9-11,30),  și de luni 4.04.2022 ( în intervalul  orar 9-11,30), următoarele documente:
    1. Cerere-tip (anexa 1)
    2. Acord de detașare în interesul învățământului (anexa 2)
    3. Curriculum vitae – format Europass

REZULTATE FINALE CONCURS OCUPARE FUNCȚII VACANTE DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT, SESIUNEA IANUARIE-APRILIE 2022

 

REVISTA „DYNAMIS” – VARIANTE DE SUBIECTE, IANUARIE 2022

Numărul 10 din 2022 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna ianuarie, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.

Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.

https://www.ccdconstanta.ro/download/Dynamis-ISJ-februarie-2022.pdf

 

 

Subiecte și bareme

26.01.2022

EVALUARE NAȚIONALĂ

CT_Barem_simulare_EN_ianuarie 2022_lb. rom_ var.1

CT_Subiect_simulare EN_ianuarie 2022_lb. română_var.1

BACALAUREAT

CT_Varianta_1_Barem_E_a_romana_real_tehn_simulare județeană_ianuarie 2022

CT_Varianta_1_Barem_E_a_romana_uman_simulare județeană_ianuarie 2022

CT_Varianta_1_Subiect_E_a_romana_real_tehn_simulare județeană_ianuarie 2022

CT_Varianta_1_Subiect_E_a_romana_uman_simulare județeană_ianuarie 2022

 

27.01.2022

EVALUARE NAȚIONALĂ

CT_ENVIII_bar 1_Simulare judeteana_matematică

CT_ENVIII_var 1_Simulare judeteana_matematică

BACALAUREAT

CT_E_c_matematică_M_st-nat_bar 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_tehn_bar 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_tehn_var 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_mate-info_bar 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_mate-info_var 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_pedagogic_bar 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_pedagogic_var 1_simulare

CT_E_c_matematică_M_st_nat_var 1_simulare

CT_Varianta_1_Subiect_E_c_IST_simularejudeteana_ian_2022

CT_Varianta_1_Barem_E_c_IST_simularejudeteana_ian 2022

 

28.01.2022

BACALAUREAT

CT_SUBIECT VARIANTA 1 BAC XI-XII_Anatomie si fiziologia omului

CT_BAREM VARIANTA 1 BAC XI-XII_Anatomie si fiziologia omului

CT_SUBIECT_VAR.1_BIO VEGETALĂ ȘI ANIMALĂ

 

CT_BAREM_VAR.1_BIO VEGETALĂ ȘI ANIMALĂ

 

CT_Sociologie Barem 1

CT_Sociologie Varianta 1

CT_Economie Barem 1

CT_Economie Varianta 1

CT_Filosofie Barem 1

CT_Filosofie Varianta 1

CT_Logica Barem 1

CT_Logica Varianta 1

CT_Psihologie Barem 1

CT_Psihologie Varianta 1

 

CT_Varianta_1_Subiect_E_d_informatica_MI_simularejudeteana_ian2022

CT_Varianta_1_Barem_E_d_informatica_MI_simularejudeteana_ian2022

CT_Varianta_1_Subiect_E_d_Informatica_SN_simularejudeteana_ian2022

CT_Varianta_1_Barem_E_d_informatica_SN_simularejudeteana_ian2022

 

CT_V1_Geografie_Simulare_Subiect_BAC_ianuarie 2022

CT_V1_Geografie Simulare_Barem_BAC_ianuarie 2022

 

CT_E_d_fizica_tehnologic_subiect_var01_ian ISJ

CT_E_d_fizica_tehnologic_barem_var01_ian ISJ

CT_E_d_fizica_teoretic_vocational_subiect_var01_ian ISJ

CT_E_d_fizica_teoretic_vocational_barem_var01_ian ISJ

 

CT_VAR 1_Subiect_CH ORGANICĂ_28.01.22

CT_VAR 1_Barem_CH ORGANICĂ_28.01.22

CT_VAR 1_ Subiect_CH ANORG_28.01.22

CT_VAR 1_Barem_CH ANORG_28.01.22

 

 

 

CONCURS DE OCUPARE A FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT

LISTA CANDIDAȚILOR REUȘIȚI LA CONCURSUL DE OCUPARE A FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT

LISTA FUNCȚIILOR DE CONDUCERE DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN JUDEȚUL CONSTANȚA RĂMASE VACANTE DUPĂ CONCURS

LISTA CU REZULTATELE FINALE LA PROBA SCRISA CANDIDAȚILOR CARE AU PARTICIPAT LA CONCURSUL DE OCUPARE A FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT ȘI NU AU DEPUS OPȚIUNI PENTRU OCUPAREA UNEI FUNCȚII VACANTE

Stimați colegi,
Pentru ocuparea funcțiilor vacante de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, prin detașare în interesul învățământului, cadrele didactice care doresc și îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea educației nr. 1/2011, cu modificările și completările ulerioare, vor trimite pe adresa de email inspector.management@isjcta.ro sau vor depune la registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța, în perioada 17-21.12.2021, până la ora 15.30, următoarele documente:
1. Cerere-tip (anexa 1)
2. Acord de detașare în interesul învățământului (anexa 2)
3. Curriculum vitae – format Europass (fără să fie atașate documente justificative).

Anexa 1_CERERE _ DETAȘARE

Anexa 2_Acord_detasare_director – 2021-2022

Rezultate finale probă interviu concurs director/ director adjunct – 11 decembrie 2021

ANUNȚ
PRIVIND COMPLETAREA OPȚIUNILOR DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR PROMOVAȚI LA MAI MULTE FUNCȚII DIFERITE

În conformitate cu prevederile art. 21 alin. (5) din Metodologia ANEXĂ la Ordinul ministrului educației nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare, candidații promovați pe mai multe funcții depun la inspectoratul școlar, în scris, opțiunea pentru o singură funcție, în termen de două zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor finale, respectiv în data de 13.12.2021, conform anexei 8 la metodologie.

Opțiunea se va depune la Registratura Inspectoratului Școlar Județean Constanța luni, 13.12.2021, în intervalele orare 9.00-11.30 și 14.00-15.30 sau la adresa de e-mail inspector.management@isjcta.ro, tot luni, 13.12.2021, până la ora 16.00.

Rezultate contestatii

Rezultate finale proba de interviu

Informare si cerere functie director

 

1 Decembrie – Ziua Națională a României

Versul lui Eminescu, Coloana Infinitului sculptată de Brâncuși, acordurile Rapsodiei lui Enescu, glasul Haricleei Darclée, pensula lui Nicolae Grigorescu, grația Nadiei Comăneci… toate acestea sunt unduiri ale vibrației spiritului românesc; ne impregnează sufletul cu valori și credințe pe care le recunoaștem ca aparținând poporului nostru, aparținând fiecăruia dintre noi.

 

1 Decembrie, Ziua Națională a României, este momentul în care, mai mult ca oricând, valorile neamului nostru, pe care și generațiile viitoare le vor recunoaște, își capătă și mai adâncă trăinicie prin emoția colectivă. Aceste valori evocă sufletul românesc, construit prin educație, în spiritul toleranței și al demnității umane. Aceste deziderate trebuie să definească școala românească, școala constănțeană, spațiul care aparține deopotrivă copiilor, părinților și dascălilor.

 

Așadar, Ziua Națională a României este ziua noastră, a tuturor celor care simțim românește, a tuturor celor care avem pe deplin sentimentul apartenenței la o comunitate echilibrată, valoroasă.

 

La mulți ani, România! La mulți ani, români!

 

Inspector Școlar General,

prof. SORIN MIHAI

1 Decembrie – Ziua Națională a României

MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ŞCOLAR 2022-2023

În anul școlar 2022-2023, mobilitățile personalului didactic se vor derula în conformitate cu prevederile Metodologiei-cadru aprobate prin OME 5.578/2021.

Metodologia-cadru privind miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul 2022_2023

Lista posturilor declarate vacante/rezervate pentru anul scolar 2022-2023_21 Februarie__16.30

Lista punctaje restrangere activitate

Lista punctaje completare de norma

  • Modificarea duratei CIM în durata de viabilitate a postului/catedrei

În perioada 14-21 martie 2022, se soluţionează cererile de modificare a contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, în baza acordurilor emise de consiliile de administraţie ale unităţilor de învățământ. Pot beneficia de modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei cadrele didactice calificate care îndeplinesc cumulativ condiţii generale şi condiţii specifice, conform art 51-53 din anexa la OME 5578/2021.

Durata Viabilitatii Postului_Cerere_adresata_CA_unitate

Durata Viabilitatii Postului_Cerere_adresata_ ISJ

Precizări privind modificarea DVP

2022_ACORD_REFUZ_DIRECTOR_ANGAJARE_DVP

Lista actualizata a posturilor 14.03.2022

  • Pretransferul personalului didactic de predare. Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră.

În perioada 22.03.2022-20.04.2022 se desfășoara etapa de pretransfer a personalului didactic de predare și modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră.Atașat găsiți următoarele documente:
1. precizări privind derularea etapei de pretransfer a personalului didactic de predare și modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră (VĂ ROG SĂ LE CITIȚI CU ATENȚIE!)
2. cerere pt depunere dosar la ISJ
3. cerere pentru depunere dosar la unitatea școlară pentru obținerea acordului
4. cerere pt ISJ pretransfer prin schimb de posturi
5. adeverință privind situația postului (pct. 3 și 10 din cererea pt ISJ) – se depune o singură dată la dosar la pct. 3
6. model raport comisie de mobilități școală
7. acord emis de unitatea de învățământ
8. înștiințare către ISJ cu acordurile emise
9. coperta dosar pretransfer
10. declarație director

Toate dosarele vor fi însoțite de OPIS semnat pe fiecare pagină în dublu exemplar.

PROGRAM PRIMIRE DOSARE:
Marti, 22.03.2022: 12.00 – 15.00
Miercuri, 23.03.2022: 11.00 – 15.00
Joi, 24.03.2022: 12.00 – 16.00
Vineri, 25.03.2022: 10.00 – 13.00

Lista-actualizata-a-posturilor-22.03.2022

  • Condiții specifice avizate pentru anul școlar 2022-2023
  1. condiții specifice avizate 2022-2023 COLEGII
  2. condiții specifice avizate 2022-2023 GRĂDINIȚE-1-8
  3. condiții specifice avizate 2022-2023 GRĂDINIȚE-9-16
  4. condiții specifice avizate 2022-2023 LICEE TEHNOLOGICE-1-11
  5. condiții specifice avizate 2022-2023 LICEE TEHNOLOGICE-12-23
  6. condiții specifice avizate 2022-2023 LICEE TEORETICE
  7. condiții specifice avizate 2022-2023 ȘCOLI GIMNAZIALE-1-10
  8. condiții specifice avizate 2022-2023 ȘCOLI GIMNAZIALE-11-20
  9. condiții specifice avizate 2022-2023 ȘCOLI GIMNAZIALE-21-30
  10. condiții specifice avizate 2022-2023 ȘCOLI GIMNAZIALE-31-38
  11. condiții specifice avizate 2022-2023 CȘEI+PALAT

Centralizare decizii scenarii unități de învățământ

03.12.2021_CT_Situație centralizată scenarii

10.12.2021_CT_Situație centralizată scenarii

22.11.2021_CT_Decizii scenarii scoli

02.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

03.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

06.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

07.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

08.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

09.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

10.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

13.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

14.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

17.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

20.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

22.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

23.12.2021_CT_Decizii scenarii scoli

04.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

05.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

06.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

10.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

11.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

12.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

13.01.2022_CT_Decizii scenarii scol

14.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

28.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

31.01.2022_CT_Decizii scenarii scoli

01.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

02.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

03.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

04.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

07.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

08.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

09.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

10.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

11.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

14.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

15.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

21.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

23.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

24.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

25.02.2022_CT_Decizii scenarii scoli

01.03.2022_CT_Decizii scenarii scoli

02.03.2022_CT_Decizii scenarii scoli

03.03.2022_CT_Decizii scenarii scoli

04.03.2022_CT_Decizii scenarii scoli

 

 

← Older
Newer →
1 13 14 15 16 17 145