Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Comunicate de presă

Pretransferul. Modificarea repartizării cadrelor didactice cu CIM pe DVP

În perioada 24.03.2023-24.04.2023 se desfășoara etapa de pretransfer a personalului didactic de predare și modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Atașat acestui subiect găsiți următoarele documente:

PRE_2023_Cerere_transfer_pretransfer_modificare-DVP

PRE_2023_Cerere_SCHIMB_PRETRANSFER_DVP

PRE_2023_Cerere_acord_transfer_pretransfer_modificare-DVP

PRE_2023_Coperta-dosar-pretransfer

2023-2024_Adeverinta post

Declaratie-director

PRE_2023_ACORD_DIRECTOR

PRE_2023_INSTIINTARE_ISJ_ACORD

PRE_2023_RAPORT_COMISIE_MOBILITATE

Pct. 19 din Cerere pretransfer – Declaratie privind postul ocupat in etapele anterioare

Extras-Calendar_pretransfer

Prtransfer-si-modificarea-repartizarii_extras-metodologie

!!! CONTESTAȚIILE se depun la registratura inspectoratului școlar, în programul acesteia (9.00-11.30, 14.00 – 15.30) mâine, 30.03.2023.
Atașăm:
1. punctaje înainte de contestații – etapa de PRETRANSFER
2. listă cadre didactice angajate pe viabilitatea postului care solicită modificarea repartizării
3. cerere tip pentru contestații

 

PUNCTAJE INITIALE PRETRANSFER

lista cadre didactice modificare repartizare

cerere contestații

PROGRAMARE INSPECȚII, PROBE PRACTICE

Inspectii la clasa invatamant primar

 

STIMAȚI COLEGI

În conformitate cu art 56, alin (1) din Metodologia-cadru
În etapa de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, cadrele didactice pot ocupa catedre vacante constituite în unităţi
de învăţământ, indiferent de viabilitatea acestora, inclusiv posturi didactice/catedre care se pot vacanta în etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, în condiţiile prevăzute la art. 31 alin. (3).
Cadrele didactice titulare/angajate într-o singură unitate de învăţământ şi pe o singură disciplină nu pot solicita pretransferul consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar pe o catedră în componența căreia intră și ore din propria normă didactică de predare. Cadrele didactice titulare/angajate în două sau mai multe unități de învăţământ/specializări pot solicita pretransferul pe o catedră în componența căreia intră și orele din propria normă didactică de predare, la una din unitățile/specializările la/pe care este titular/angajat, de regulă, în mediul rural, dacă se justifică apropierea de domiciliu. Cadrele didactice titulare/angajate aflate în reducere de activitate începând cu data de 1 septembrie 2023, a căror completare de normă didactică de predare sau restrângere de activitate a fost soluţionată în etapele premergătoare etapei de pretransfer, care participă şi la etapa de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, nu pot solicita pretransferul pe o catedră în componența căreia intră și ore din catedra pe care a fost soluţionată reducerea de activitate.”

Atașăm lista cadrelor didactice titulare în județul Constanța care au solicitat pretransfer în alte județe/municipiul București.

Dosare pretransfer depuse in alte judete

PUNCTAJE FINALE PRETRANSFER

Rezultate inspectii la clasă, probe practice pretransfer

PROGRAMARE SEDINȚĂ PUBLICĂ 21-24 APRILIE

Modificare CIM din perioada determinată în perioada de viabilitatea postului

Stimați colegi/stimate colege

În perioada 15-22 martie 2023, se soluţionează cererile de modificare a contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, în baza acordurilor emise de consiliile de administraţie ale unităţilor de învățământ.
Pot beneficia de modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei cadrele didactice calificate care îndeplinesc cumulativ  condiţii generale şi condiţii specifice, conform art 51-53 din anexa la OME 6218/2022.

2023_ACORD_REFUZ_DIRECTOR_ANGAJARE_DVP

2023_DVP_Cerere_adresata_CA_unitate

MOD_2023_Cerere_repartizare_durata_viabilitate_post_art_93-1

 

Listă cadre didactice pentru care s-a validat modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/ catedrei

Ziua Națională a Meseriilor

Stimate colege,

Stimați colegi,

Cu ocazia ZILEI NAȚIONALE A MESERIILOR, sărbătorită pe 11 martie, vă invităm să vizionați alături de elevii dumneavoastră din clasele a VIII-a filmul de prezentare a meseriilor ce vor fi școlarizate în anul școlar 2023-2024 în învățământul profesional constănțean.

Vizionarea se va realiza vineri, 10 martie 2023, in intervalul orar 12.00-1300.

În săptămâna următoare, 13-17 martie 2023, acest film va fi vizionat de toate clasele gimnaziale în orele de Educație tehnologică și aplicații practice.
Monitorizarea activităților se va face de către membrii Consiliului Consultativ al ÎPT.

FILMUL DE PREZENTARE POATE FI DESCĂRCAT ACCESÂND URMĂTORUL LINK: https://www.transfernow.net/dl/20230309Uo16zvyz/jNKLiaPo

Vă mulțumim!

INFORMAȚII PENTRU CETĂȚENII REFUGIAȚI DIN UCRAINA

Stimați părinți/tutori legali/autorități competente,

1. În vederea respectării dreptului la educație și al egalității de șanse, elevii ucraineni sosiți pe teritoriul României vor putea fi înscriși, la cerere, în grupe/clase/formațiuni de studiu din unitățile de învățământ preuniversitar românesc ca audienți sau ca participanți la activități extracurriculare (sport, vocațional) ,în conformitate cu prevederile art 125, alin. 2) din ROFUIP.

Mai multe informații și cereri specifice se regăsesc la site-ul https://www.edu.ro/alaturi_de_Ucraina.

Pentru a fi înscriși în școlile și grădinițele din județul Constanța, trebuie completată cererea specifică și trimisă la adresa de e-mail inspector.istorie@isjcta.ro. Cererea va fi însoțită de un scan/foto document de identitate în limba engleză(pașaport) sau în limba română (permis de ședere, sau alt document eliberat de autoritățile române).

Răspunsul va fi trimis la adresa de e-mail indicată în cerere, astfel încât să evităm deplasarea pe lungi distanțe a doritorilor.

2. Pentru studiul limbii și civilizației românești, condiție a integrării, doritorii vor completa și vor trimite o cerere scrisă la adresa de e-mail inspector.istorie@isjcta.ro.

3. Procedura de solicitare înscriere în învățământul preuniversitar

  • Adeverinta hub Salvati Copiii
  • Adeverinta finala – participare copii la activitati educationale Centre Happy Bubble

COMPLETAREA NORMEI DIDACTICE LA NIVELUL INSPECTORATULUI ȘCOLAR

În conformitate cu prevederile Calendarului mobilității personalului didactic, în perioada 21 februarie – 14 martie 2023 se desfășoară etapa de completare a normei didactice la nivel județean.
Participă:
1) cadre didactice titulare care mai au cel puțin jumătate de normă în specialitate, conform actului de numire/ transfer/ repartizare, aflate într-una dintre situațiile următoare:
– completează norma didactică pe perioadă nedeterminată în unitatea de învățământ în care sunt titulare, cu ore de altă specializare, conform studiilor (numai pentru mediul rural)
– completează norma didactică în anul școlar curent într-o unitate de învățământ și beneficiază de continuitate pentru completarea normei didactice în aceeași unitate
– au completat neîntrerupt norma didactică în aceeași unitate de învățământ în ultimii 3 (trei) ani școlari, inclusiv cel curent, și beneficiază de completare pe perioadă nedeterminată în acea unitate (mediul urban)
– nu li s-a putut completa norma didactică în unitatea de învățământ în care sunt titulare;
2) cadre didactice repartizate pe perioada de viabilitate a postului, conform art. 93^1, care mai au cel puțin jumătate de normă în specialitate.

Acte necesare:
1. Completarea normei pe perioadă nedeterminată (numai pentru titulari):
– cererea de completare a normei pe perioadă nedeterminată
– copii ”conform cu originalul” după deciziile anterioare de completare a normei didactice
– acordul de completare pe perioadă nedeterminată
2. Continuitate pentru completarea normei (numai pentru titulari):
– cererea de completare a normei pe perioadă determinată
– copii ”conform cu originalul” după decizia/deciziile anterioare de completare a normei didactice
– acordul de continuitate pentru completare de normă
3. Completarea normei pe perioadă determinată:
– cererea de completare a normei pe perioadă determinată
– documentele prevăzute de aceasta

Documentele se depun în ordinea indicată într-un dosar de plastic cu șină, fără folii.

Nu se primesc dosare incomplete.

Atașăm următoarele documente:
– cerere pentru completarea normei la nivel de ISJ
– cerere pentru continuitate la completarea normei didactice de predare
– adeverință post
– fișă de evaluare*

*Fișă de evaluare (anexa nr. 2 la metodologie) se va depune, completata, la dosar DOAR de către cadrele didactice care participă pentru prima dată la etapa de completare a normei didactice la nivel de ISJ sau care nu beneficiază de continuitate la completarea normei didactice.

Cerere completare norma la nivel de isj

Cerere pentru continuitate la completarea normei didactice de predare

Coperta dosar completare

2023-2024_Adeverinta post

Fisa_evaluare_conf_ Anexei 2, an 2023

 

Punctaj inițial completare normă

 

Rezultate inspectii la clasa completare pe perioadă nedeterminata

Teste de antrenament – subiecte ianuarie 2023

Numărul 15 din 2023 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna ianuarie, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.

Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.

https://www.ccdconstanta.ro/download/Dynamis_februarie_2023.pdf

RESTRÂNGERE DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 01.09.2023

În conformitate cu ART. 25 (2) Cadrul didactic titular/debutant prevăzut la art. 21 alin. (4) şi (6)/angajat pe perioada viabilităţii postului didactic/catedrei pentru care nu se poate constitui cel puţin jumătate de normă didactică de predare în specialitate, în conformitate cu documentul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră sau pentru care postul/norma didactică de predare nu se mai încadrează în sistemul de normare privind efectivele de preşcolari şi elevi prevăzute de lege, luând în considerare şi reducerea normei didactice de predare pentru personalul didactic de predare în condiţiile art. 262 alin. (4) şi (5) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, se află în situaţia de restrângere de activitate.
(3) În cazul apariţiei situaţiilor de reducere de activitate a personalului didactic de predare la nivelul unei unităţi de învăţământ, de completare a normei didactice sau de restrângere de activitate, în etapa de constituire a normei didactice de predare şi încadrare a personalului didactic de predare titular, a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6)/angajate pe perioada viabilităţii postului didactic/catedrei, situaţii care vizează două sau mai multe cadre didactice titulare/angajate la aceeaşi specialitate, se renunţă, în ordine, la:
a) activitatea prestată de personalul didactic de predare care solicită plecarea din unitate pe motivul reducerii activităţii; în cazul în care două sau mai multe persoane de aceeaşi specialitate solicită plecarea din unitatea de învăţământ, pleacă persoana care întrunește punctajul cel mai mare/media cea mare în urma evaluării;
b) activitatea prestată de personalul didactic de predare care a obţinut calificativul nesatisfăcător sau satisfăcător la ultima evaluare anuală;
c) activitatea prestată de personalul didactic de predare sancţionat disciplinar în anul şcolar curent sau în ultimii 2 (doi) ani şcolari încheiaţi;
d) activitatea prestată de personalul didactic de predare ale cărui specializări dobândite prin studii nu sunt în concordanţă cu postul didactic ocupat/catedra ocupată, conform Centralizatorului;
e) activitatea prestată de cadrele didactice titulare, femei, care îndeplinesc condiţiile legale de pensionare, luând în calcul limita de vârstă şi stagiul de cotizare şi optează pentru pensionare începând cu data de 1 septembrie 2023, la solicitarea acestora;
f) activitatea prestată de personalul didactic de predare titular care împlineşte vârsta de 65 de ani până la data de 1 septembrie 2023;
g) activitatea prestată de personalul didactic de predare angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei;
h) activitatea prestată de cadrele didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) care nu sunt înscrise la examenul naţional de definitivare în învăţământ;
i) activitatea prestată de cadrele didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) care sunt înscrise la examenul naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2023;
j) activitatea prestată de personalul didactic de predare ale cărui studii nu sunt în concordanţă cu nivelul cel mai înalt al unităţii de învăţământ corespunzător postului didactic ocupat;
k) activitatea prestată de personalul didactic de predare care nu este numit/transferat/repartizat pe nivelul cel mai înalt al unităţii de învăţământ corespunzător postului didactic ocupat, conform documentului de numire/transfer/repartizare pe post/catedră;
l) în situaţia reducerii numărului de ore la catedrele din învăţământul special, activitatea prestată de cadrele didactice care nu au finalizat studii universitare sau studii postuniversitare cu durata de cel puţin un an şi jumătate, aprobate de Ministerul Educației – studii aprofundate, studii
academice postuniversitare, studii postuniversitare de specializare, studii postuniversitare de masterat, cu una din specializările: psihopedagogie
specială, psihopedagogie, psihologie, pedagogie, pedagogie socială, pedagogie specială, psihosociologie, filosofie-istorie (absolvenţi ai promoțiilor 1978-1994) – în concordanţă cu Centralizatorul ori studii universitare de masterat/master în domeniile psihologie sau ştiinţele educaţiei, în concordanţă cu Centralizatorul pentru învăţământul special;
m) activitatea prestată de personalul didactic de predare care nu deţine avizele şi atestatele necesare ocupării postului didactic, conform prezentei Metodologii;
n) în situaţia reducerii numărului de grupe/clase sau de ore la clasele/grupele din unităţile de învăţământ în care se şcolarizează alternative educaţionale, activitatea prestată de personalul didactic de predare care nu deţine documentele care atestă parcurgerea modulelor de pedagogie specifice alternativelor educaţionale care se şcolarizează în unitatea de învăţământ respectivă, eliberate de federaţiile, asociaţiile, centrele care organizează alternative educaţionale în România;
o) în situaţia reducerii numărului de ore la clasele/grupele cu predare intensivă/bilingvă sau în limbile minorităţilor naţionale, activitatea prestată de personalul didactic de predare care nu a absolvit studiile în limba în care se face predarea la aceste clase/grupe;
p) activitatea prestată de personalul didactic de predare titular numit/transferat/repartizat în două sau mai multe unităţi de învăţământ preuniversitar, în cazul în care la nivelul uneia dintre unităţi de învăţământ se constată diminuarea numărului de ore;
q) activitatea prestată de personalul didactic de predare titular care a dobândit definitivarea în învăţământ, cu o vechime la catedră mai mare de 5 (cinci) ani, care nu face dovada acumulării în ultimul ciclu complet de 5 (cinci) ani lucraţi efectiv în funcţii didactice de predare sau în funcţii de conducere în unităţi de învăţământ ori în funcţii de conducere sau de îndrumare şi control în inspectoratele şcolare calculat de la data promovării examenului de definitivare în învăţământ, fără a lua în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă, a minimum 90 de credite profesionale transferabile, conform art. 245 alin. (6) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare sau a uneia dintre condiţiile prevăzute la art. 82 lit. a)-e) din Metodologia privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5561/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

În conformitate cu ART 38 din Metodologia-cadru, lista cadrelor didactice care vor intra în restrângere de activitate începând cu 01.09.2023 se stabilește de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ și se comunică inspectoratului școlar.

ÎN ATENȚIA CADRELOR DIDACTICE!

În perioada 21 februarie – 14 martie 2023 se desfășoară etapa de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate.

Calendarul activităților:

– afișarea listei posturilor: 21 februarie 2023
– depunerea cererilor de transfer la inspectoratul școlar: 22-27 februarie 2023
– afișarea punctajelor stabilite de comisia județeană de mobilitate: 28 februarie 2023
– înregistrarea contestațiilor la punctaje: 28 februarie – 1 martie 2023
– organizarea inspecțiilor speciale la clasă/probelor practice/probelor orale: 28 februarie – 3 martie 2023
– soluționarea contestațiilor în CA al ISJ și afișarea punctajelor finale: 2 martie 2023
– depunerea cererilor în vederea obținerii acordului de transfer la unitățile școlare: 28 februarie – 3 martie 2023
– emiterea acordurilor de transfer de către unitățile de învățământ și comunicarea acestora cadrelor didactice și inspectoratului școlar: 6 martie 2023
– depunerea contestațiilor privind acordul de transfer la unitățile școlar: 6-7 martie 2023
– soluționarea contestațiilor: 7-8 martie 2023
– înregistrarea acordurilor de transfer la inspectoratul școlar: 6-9 martie 2023
– ședință publică: 10 martie 2023
– înregistrarea contestațiilor privind soluționarea restrângerilor de activitate: 10 și 13 martie 2023
– soluționarea contestațiilor în CA al ISJ: 14 martie 2022

Participă: cadre didactice titulare care mai au mai puțin de jumătate de normă în specialitate, conform actului de numire/ transfer/ repartizare.

Acte necesare:

Dosarele se  depun DOAR la I.S.J.  si trebuie sa contina:

– cererea de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate si documentele prevăzute de aceasta;
– opisul dosarului, în care este consemnat numărul de pagini (în două exemplare, dintre care unul se returnează candidatului după înregistrarea cererii);
– declarație pe proprie răspundere a directorului unității de învățământ, prin care se confirmă confruntarea cu originalul a tuturor documentelor certificate ”conform cu originalul”.
OBS: Pentru posturile publicate (marcate cu DA) în rubrica ”cu acordul unității”, ESTE OBLIGATORIU ca titularul să obțină acordul de transfer prin restrângere de activitate de la unitatea de învățământ respectivă.

Notă:  În situația în care un cadru didactic aflat în restrângere de activitate refuză să își întocmească dosarul, conducerea unității în care este titular întocmește dosarul acestuia și îl depune la comisia județeană de mobilitate.

Documentele se depun în ordinea indicată, într-un dosar de plastic cu șină, fără folii.
Documentele neconsemnate în opis nu se iau în considerare.

 

Nu se primesc dosare incomplete sau în afara perioadei din calendar,
După înregistrare, dosarul nu mai poate fi modificat/completat.

Coperta dosar transfer RA

Cerere transfer prin restrangere de activitate

Cerere acord transfer (unitate)

Fisa_evaluare_conf_ Anexei 2, an 2023

2023-2024_Adeverinta post

Declaratie director

 

Punctaj inițial RESTRÂNGERE

 

Rezultate inspectii la clasa restrangere activitate

← Older
Newer →
1 5 6 7 8 9 144